რამდენიმე სიტყვა ჩვენს შესახებ

კარგად კოორდინირებული გუნდური მუშაობა საუბრობს ჩვენს მაგივრათ

ჩვენ გვიყვარს ის, რასაც ვაკეთებთ

ჩვენ გვიყვარს ის რასაც ვაკეთებთ და ეს აისახება ჩვენი სერვისების ხარისხზე და ერთგულებაზე რომელიც ჩვენ შეგვაქვს თითოეულ პროექტში.

როგორ ვმუშაობთ?

ჩვენი სამუშაო პროცესი დაფუძნებულია 5 ბიჯიან მიდგომაზე: 1. კონსულტაცია -> 2. დაგეგმვა -> 3. შესრულება -> 4. ტესტირება და ხარისხის უზრუნველყოფა -> 5. მიწოდება.

ჩვენი სამუშაო პროცესის ეტაპები:

 

  1. კონსულტაცია: ჩვენ ვიწყებთ ჩვენს კლიენტებთან შეხვედრით, რათა განვიხილოთ მათი საჭიროებები და მიზნები და გავიგოთ მეტი მათი ბიზნესისა და ინდუსტრიის შესახებ, ჩვენ ვსვამთ კითხვებს და ვუსმენთ ყურადღებით.
  2. დაგეგმვა: ჩვენი კონსულტაციების საფუძველზე, ჩვენ ვამუშავებთ დეტალურ გეგმას, რომელიც ასახავს პროექტის ფარგლებს, ვადებს და მისაღებ შედეგებს.
  3. შესრულება: ჩვენ ვიწყებთ სამუშაოებს უახლესი ტექნოლოგიებისა და ტექნიკების გამოყენებით, რათა უზრუნველვყოთ საუკეთესო შედეგი. ჩვენ ვუზრუნველყობთ ჩვენი კლიენტების სათანადო ინფორმირებულებას მთელი პროცესის განმავლობაში და მჭიდროდ ვთანამშრომლობთ მათთან, რათა დავრწმუნდეთ, რომ ვაკმაყოფილებთ მათ მოლოდინებს და ვასრულებთ ჩვენს დანაპირებს.
  4. ტესტირება და ხარისხის უზრუნველყოფა: საბოლოო პროდუქტის მიწოდებამდე ჩვენ მკაცრად ვამოწმებთ მას, რათა დავრწმუნდეთ რომ იგი აკმაყოფილებს მაღალი ხარისხის და შესრულების სტანდარტებს. ჩვენ ასევე ვმუშაობთ ჩვენს კლიენტებთან, რათა გავიგოთ ჩვენი კლიენტების უკუკავშირი.
  5. მიწოდება: საბოლოო პროდუქტს ვაწვდით ყველა საჭირო დოკუმენტაციასთან და ტრენინგებთან ერთად. ჩვენ ასევე უზრუნველვყოფთ მუდმივ მხარდაჭერასა და ტექნიკურ მომსახურებას, რათა უზრუნველვყოთ რომ ჩვენი კლიენტები მაქსიმუმი მიიღონ ჩვენი მომსახურებიდან.
როცა შენს გუნდთან ერთად ხარ

DEXS Technologies-ის შესახებ

ჩვენ ვსარგებლობთ და ვნერგავთ ტექნოლოგიებს უფრო ბედნიერი და უკეთესი მომავლისთვის.

კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება ჩვენს კომპანიაში, მეგობართა გუნდში, რომლებიც გაერთიანდნენ რაღაც განსაკუთრებულის შესაქმნელად. კლიენტებისთვის მაღალი ხარისხის სერვისების მიწოდება ჩვენი ვნებაა, პირადი გამოცდილებიდან ვიცით, რომ ბევრი არ არის ამაში დაინტერესებული.

როგორც თავად მომხმარებლები, ჩვენ ძალიან ხშირად განვიცდიდით იმედგაცრუებას იმ კომპანიებთან ურთიერთობისას, რომლებიც პრიორიტეტს არ ანიჭებენ მათ მომხმარებლებს. ჩვენ გვჯერა, რომ ეს მიდგომა ფუნდამენტურად არასწორია და ჩვენ მზად ვართ ვომოქმედოთ სხვაგვარად.