ციფრული პროდუქტის დიზაინი ეხება მომხმარებლისთვის მოსახერხებელი და ვიზუალურად მიმზიდველი ციფრული პროდუქტების შექმნის პროცესს, როგორიცაა ვებსაიტები, მობილური აპლიკაციები, პროგრამული ინტერფეისები და სხვა ციფრული გამოცდილების პროდუქტი. იგი მოიცავს სხვადასხვა ასპექტს, მათ შორის მომხმარებლის კვლევას, ურთიერთქმედების და ვიზუალურ დიზაინს, პროტოტიპირებას და გამოყენებადობის ტესტირებას. ციფრული პროდუქტის დიზაინის მიზანი არის ინტუიციური და მიმზიდველი ციფრული გამოცდილების შექმნა, რომელიც აკმაყოფილებს მომხმარებელთა საჭიროებებსა და მოლოდინებს.
ციფრული პროდუქტის დიზაინი წყვეტს რამდენიმე პრობლემას:
მომხმარებლის გამოცდილების (UX) საკითხებს
მთლიანობაში, ციფრული პროდუქტის დიზაინი მიზნად ისახავს მომხმარებელზე ორიენტირებული, ვიზუალურად მიმზიდველი და ფუნქციურად ეფექტური ციფრული გამოცდილების შექმნას, რომელიც გადაჭრის გამოყენებადობასთან, ჩართულობის, ხელმისაწვდომობის და ბიზნეს მიზნების პრობლემებს.
რამდენიმე ფაქტორი რომელიც ხელს უწყობს კარგ ციფრული პროდუქტის დიზაინს.
აქ მოცემულია რამდენიმე ძირითადი ელემენტი, რომლებიც აუცილებელია ეფექტური და წარმატებული ციფრული პროდუქტების შესაქმნელად:
მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომა
მკაფიო და თანმიმდევრული დიზაინის ენა
ინტუიციური ნავიგაცია და ინფორმაციის არქიტექტურა
სხვა და სხვა ზომების ეკრანზე მორგებული და მობილური დიზაინი
ვიზუალური იერარქია და კითხვადობა
ჩართულობაზე ორიენტირებული და ინტერაქტიული ელემენტები
ხელმისაწვდომობის გათვალისწინება
უწყვეტი ტესტირება და გაუმჯობესება
ამ ელემენტებისა და პრინციპების გათვალისწინებით, ციფრული პროდუქტის დიზაინერებს შეუძლიათ შექმნან პროდუქტები, რომლებიც იქნება მომხმარებლისთვის მოსახერხებელი, ვიზუალურად მიმზიდველი, ხელმისაწვდომი და რაც მთავარია, იქნება თქვენ ბიზნეს მიზნებთან შესაბამობაში.